Missió i objectiu principal del Servei
Servir d’eina per millorar els serveis i l’atenció que l'Atenció Primària de Mallorca ofereix als centres de salut i a les unitats bàsiques de salut tant als usuaris com als professionals.
Funcions
- Informar dels diferents tràmits: targeta sanitària, Seguretat Social, farmàcia, lliure elecció de professional sanitari...
- Informar els professionals sobre els problemes que els usuaris presenten a fi de donar-hi solució.
- Informar els usuaris sobre l’organització i els serveis que els dispositius sanitaris de l'atenció primària ofereixen a fi que els utilitzin correctament.
- Tramitar les sol·licituds de canvi del professional sanitari adscrit: metge de família, infermer, comare, fisioterapeuta, odontòleg o psicòleg.
Horari
De 8.00 a 15.00 h.
Contacta únicament per a consultes dels centres de salut de Mallorca
971 170 063 o també emplenant el formulari de contacte
Localització
Vies per presentar un suggeriment o una queixa:
- Als centres de salut per mitjà del formulari de queixes i suggeriments o amb un escrit adreçat a la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca.
- Per telèfon cridant al 971 170 063
- Telemàticament per mitjà del formulari de contacte.
- Telefonant al 012
- A qualsevol organisme oficial (centre de salut, Serveis Centrals del Servei de Salut, conselleries, ajuntaments, etc.) per mitjà d'un formulari de queixes i suggeriments o presentant-hi un escrit.
- Acudint personalment a la Unitat d’Atenció a l’Usuari de la Gerència d'Atenció Primària de Mallorca.
La Unitat d’Atenció a l’Usuari de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca és a disposició de qualsevol professional (administratius, metges, infermers...) per si els fa falta alguna explicació sobre els diferents procediments que han de seguir des que es presenta una queixa o un suggeriment fins que es resol.