L'objectiu de la Unitat d'Atenció al Professional (UAP) és establir una comunicació fluïda i eficaç amb tots els professionals de la Gerència d'Atenció Primària de Mallorca millorant l'accessibilitat a aquest servei i oferint un tracte personalitzat, amable i proper.
Funcions
- Comunicació i informació personalitzada sobre les diferents situacions administratives: excedència, reingrés, jubilació, etc.
- Tràmits:
- Tot tipus de certificats: serveis prestats, atur, triennis, etc.
- Certificats de l'INSS: maternitat, paternitat, adopció, pagament directe per incapacitat temporal, jubilació...
- Resolució de permisos: sense sou, per conciliació familiar (acumulació per lactància, maternal, paternal, reducció de jornada, excedència i reingrés, etc.).
- Resolució de situacions administratives diverses: excedència voluntària, per prestar servei en una altra administració pública, per conciliar la vida familiar i la vida laboral, etc.
- Acció social: sol·licituds a la Comissió i posteriors resolucions aprovades (ajudes per fill de menys de 18 anys, ajudes per familiar discapacitat, ajudes per estudis, ajudes per despeses sanitàries, bestretes, etc.).
- Control de les comissions de serveis (inici, acabament i pròrroga) i comunicació amb els Serveis Centrals.
- Gestió de compatibilitat de dues activitats.
- Certificacions a la mútua per risc durant l'embaràs.
Personal responsable
- Carmen Marín López
- Juan Font Estrades
- Inés Taltavull Carreras
Horari
De 8.00 a 15.00
Contacte
Telèfons: 971 170 688 / 971 175 880
Fax: 971 175 870
Adreça electrònica: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Localització