L'objectiu de la Unitat d'Atenció al Professional (UAP) és establir una comunicació fluïda i eficaç amb tots els professionals de la Gerència d'Atenció Primària de Mallorca millorant l'accessibilitat a aquest servei i oferint un tracte personalitzat, amable i proper.

 

Funcions

  • Comunicació i informació personalitzada sobre les diferents situacions administratives: excedència, reingrés, jubilació, etc.
  • Tràmits:
    • Tot tipus de certificats: serveis prestats, atur, triennis, etc.
    • Certificats de l'INSS: maternitat, paternitat, adopció, pagament directe per incapacitat temporal, jubilació...
    • Resolució de permisos: sense sou, per conciliació familiar (acumulació per lactància, maternal, paternal, reducció de jornada, excedència i reingrés, etc.).
    • Resolució de situacions administratives diverses: excedència voluntària, per prestar servei en una altra administració pública, per conciliar la vida familiar i la vida laboral, etc.
    • Acció social: sol·licituds a la Comissió i posteriors resolucions aprovades (ajudes per fill de menys de 18 anys, ajudes per familiar discapacitat, ajudes per estudis, ajudes per despeses sanitàries, bestretes, etc.).
    • Control de les comissions de serveis (inici, acabament i pròrroga) i comunicació amb els Serveis Centrals.
    • Gestió de compatibilitat de dues activitats.
    • Certificacions a la mútua per risc durant l'embaràs.

 

Personal responsable

- Carmen Marín López

- Juan Font Estrades

- Inés Taltavull Carreras

 

Horari

De 8.00 a 15.00

 

Contacte

Telèfons: 971 170 688 / 971 175 880

Fax: 971 175 870

Adreça electrònica: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

 

Localització

 

 

              

_____________________________

Agenda AP Mallorca

Desembre 2024
L M X J V S D
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31