Agenda

Curs d'Atenció Comunitària II per R2 MFiC i R1 IFiC
Dimecres 31 Gener 2018, 16:00 - 19:30
Visites : 2552

 

  

OBJECTIUS:

- Comprendre i analitzar distintes concepcions d'Educació: Educació per a la salut (EpS) i Promoció de la Salut (PS) a partir de les seves experiències.

- Conèixer les bases de l'educació d'adults i la metodologia de la programació en EpS / PS i ser capaç de programar projectes d'EpS amb grups.

- Conèixer i desenvolupar capacitats per a utilitzar quatre tipus de mètodes educatius.

- Desenvolupar actituds i capacitats de feina en grups interdisciplinars i de comunicació tolerant com a part del seu rol d'educador.

 

CONTINGUTS:

1. Bases teòriques de l'Educació oer a la Salut: Conceptes i concepcions d'Educació, Salut, EpS i PS; Comportaments humans en salut i factors relacionats; Aprenentatge en les persones adultes.

2. Tècniques educatives. Rol de l'educador:

Grup de tècniques d'investigació a l'aula (Reixa: preparació i gestió); Grup de tècniques d'anàlisi (Cas); Grup de tècniques expositives (Lliçó: preparació i gestió); Grup de tècniques de desenvolupament d'habilitats.

El rol de l'educador. Funcions, actituds i habilitats necessàries.

3. Programació en Educació per a la Salut. Bases i etapes: Anàlisi de la situació; Objectius i continguts; Metodologia; Avaluació.

 

METODOLOGIA:

Exposicions teòriques i exercicis pràctics.

 

DESTINATARIS:

Residents de segon any MFiC i Residents de primer any IFiC.

 

DOCENTS:

- Efren Eduardo Moncada Ocanto, Metge de Família Centre de Salut Manacor.

- Neus Salas Valero, Infermera de Família Centre de Salut Manacor.

 

DURADA:

16 hores

Dies 30 i 31 de gener i 14 de març de 2018 (dia 30 de gener de 8.30 a 14.30 i de 16 a 18.30h, dia 31 de gener de 16 a 19.30h i dia 14 de març de 16 a 20h) 

 

LLOC:

Centre de Salut Emili Darder

 

Información:

Unitat Docent Multiprofessional d'Atenció Familiar i Comunitària

Tel.: 971 175 898

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. 

 

  

 

 

 

 

 

              

_____________________________