Coherència en una campanya de comunicació: planificació, creació i gestió d'una campanya de comunicació estratègica
Divendres 28 Setembre 2018, 10:00 - 13:00
Visites : 4409

 

 
Contingut:
 
La comunicació ha de néixer i existir en la més absoluta coherència, i amb tots els sentits. Ha de ser emocional i ha de respectar les 4 fases: sentir, pensar, dir i fer. Aquest taller engloba aquest procés per aportar lògica i perspectiva a una estratègia comunicativa en qualsevol context, de vegades, el més obvi és el més complicat de veure, i de transmetre. De vegades ens ve aviat una parada en el camí per veure la perspectiva i reenfocar, i amb exemples pràctics i un fil conductor es poden explicar històries que aporten visibilitat, és l'objectiu d'aquesta proposta. El "Storytelling" ha de formar part de l'estratègia comunicativa i ha de respectar les lleis de la coherència. Aquesta proposta és un viatge per l'essència d'una estratègia comunicativa amb les eines adequades, i respectant la personalitat i carisma de cada marca, i de cada persona darrere d'ella.



Objectius específics: 
  • Aprendre a determinar els objectius i els destinataris d’una campanya de comunicació.
  • Saber com definir el posicionament i missatge que es vol transmetre.
  • Conèixer i seleccionar els canals adequats.
  • Instruir sobre la comunicació interna, calendarització i execució d’un pla de comunicació.
  • Avaluar els resultats d’una estratègia de comunicació.

 

Programa:

Disseny d'una estratègia comunicativa coherent que s'ha de realitzar-se en tres fases:

  1. PRÈvia, preparació dels canals, l'estratègia i el montatge. 
  2. DURANT, comunicació dels missatges amb coherència.
  3. POSTerior, anàlisi i generació del pla de seguiment i continuitat.

 

 

 

    Pendent de resolució per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries de les Illes Balears

 

Docent: Marta Bonet. Fundadora i gerent de Rebuzzna comunicació.

Destinataris: Professionals d'Atenció Primària de Mallorca i altres professionals del Sistema Sanitari Públic de les Illes Balears interessats. 

Nombre de places: 50

Lloc: Parc-Bit (Centre empresarial Son Espanyol), Carrer Laura Bassi, 1 - 07121 Palma, Illes Balears

Inscripció: del 13 d'agost al 11 de setembre 2018 al Portal de serveis al personal 

Codi del taller: 229

Per assistir a un taller és imprescindible inscriure's a la jornada. 

Codi de la Jornada: 225

Publicació de la llista d’admesos: 12 de setembre de 2018

Més informació:

Unitat de Formació Continuada

Tel.: 971 175 884

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. 

 

  

 

Comitè organitzador: Jorge Simón, Jose Manuel Valverde, Joana Maria Janer, Marc Sansó, Alícia Leiva, Katya Molinas, Margarita Servera, Isabel Reynes i Sílvia Sastre. 

 

 

 

              

_____________________________

Agenda AP Mallorca

Novembre 2024
L M X J V S D
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30