Agenda

Curs d'Implantació Consulta d'Infermeria disssenyada per racons en Atenció Primària
Divendres 11 Maig 2018, 11:00 - 15:00
Visites : 3349

 

  

Objectius: 

Implementar el disseny de la consulta per racons en les consultes de pediatria d’Atenció Primària per millorar l'atenció i educació per a la salut dirigida als infants i les seves famílies.

Objectius específics:

  • Sensibilitzar les infermeres de l’atenció primària sobre la importància de manejar diferents estratègies pedagògiques en l’aprenentatge de la salut.
  • Adquirir coneixements sobre aspectes generals relacionats amb la implantació de les consultes per racons i el material associat
  • Dotar a les infermeres de les eines necessàries per dissenyar les seves consultes a partir de les necessitats familiars i del infant.
  • Informar sobre els aspectes a tenir en compte a l’hora de gestionar la consulta per racons com ambient d’aprenentatge

Continguts:

  • El professional i la consulta
  • La família/infants i la consulta
  • Marc teòric i bases pedagògiques
  • Metodologia d’implementació
    • Procés de de-construir per a construir
    • Les necessitats educatives en salut a l’entorn pediàtric
    • Els racons de salut d’una consulta de pediatria en l’Atenció Primària
  • La gestió de la consulta com ambient educatiu en salut
  • Avaluació del projecte d’implantació
  • Entrega del material per dissenyar 6 racons de salut

 

  

 Pendent de resolució per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries de les Illes Balears

 

Destinataris

Infermeres de pediatria d'atenció primària

Docents:  

Clara Vidal Thomàs, infermera APS

Tolo Villalonga Mut, infermer APS

Durada: 4 hores

Nombre de places: 20

Lloc: CS Emili Darder

Inscripció: a través del  Portal de serveis al personal amb el teu usuari u del 16 al 30 d'abril del 2018

Llista d’ admesos: 3 de maig

Més informació:

Unitat de Formació Continuada

Tel.: 971 175 884

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. 

 

  

 

 

 

 

 

              

_____________________________