Dimecres 22 Maig 2019, 09:00 - 15:00
Visites : 2730
Objectius:
Implementar el disseny de la consulta per racons a les consultes d’infermeria d’Atenció Primària per millorar l'atenció i educació per a la salut dirigida a les persones que s’hi atenen.
Objectius específics:
- Sensibilitzar les infermeres de l’atenció primària sobre la importància de manejar diferents estratègies pedagògiques en l’aprenentatge de la salut
- Adquirir coneixements sobre aspectes generals relacionats amb la implantació de les consultes per racons i el material associat
- Dotar a les infermeres de les eines necessàries per dissenyar les seves consultes a partir de les necessitats de les persones que s’atenen
- Informar sobre els aspectes a tenir en compte a l’hora de gestionar la consulta per racons com ambient d’aprenentatge
Continguts:
- El professional i la consulta
- La família/infants/pacients i la consulta
- Marc teòric i bases pedagògiques
- Metodologia d’implementació
- Procés de de-construir per a construir
- Les necessitats educatives en salut a l’entorn s’Atenció Primària
- Els racons de salut d’una consulta de pediatría i adults en l’Atenció Primària
- Elaboració de material gràfic i recursos educatius en salut
- La gestió de la consulta com ambient educatiu en salut
- Avaluació del projecte d’implantació
- Entrega del material per dissenyar racons de salut
Pendent de resolució per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries de les Illes Balears
Destinataris:
Infermeres d'atenció primària
Docents:
- Marilén Sansó Bauçà (Infermera de pediatria en Atenció Primària, CS Son Ferriol)
- Tolo Villalonga Mut (Infermer de pediatría en Atenció Primària, CS Inca / Gabinet Tècnic de la GAP)
Durada: 6 hores
Nombre de places: 30
Lloc: Centre Social Flassaders. Sala de Conferències. C/Ferreria nº10
Inscripció: a través del Portal de serveis al personal amb el teu usuari u del 7 de març al 7 de maig del 2019
Llista d’ admesos: 8 de maig
Més informació:
Unitat de Formació Continuada
Tel.: 971 175 884
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.