El Servei d'Elaboració i Coordinació Normativa en matèria de Recursos Humans del Servei de Salut depèn de la Subdirecció de Relacions Laborals i Atenció al Professional. La funció més rellevant d'aquesta àrea és la de tramitar i elaborar els projectes normatius que afectin al personal estatutari del Servei de Salud, prestar assessorament jurídic en qüestions de personal i coordinar i controlar els expedients disciplinaris de personal.
Responsable
Cecilio García Diéguez
Ubicació i contacte
C/ de la Reina Esclarmunda, 9, 2n pis - 07003 Palma
Tel. 971175602
Funcions
- Elaborar els esborranys de projectes normatius que li encomanin els òrgans de direcció del Servei de Salut i tramitar-los d’acord amb el procediment previst en la Llei del govern de les Illes Balears.
- Coordinar totes les iniciatives normatives en matèria de personal que provenguin dels diferents òrgans centrals i perifèrics del Servei de Salut.
- Impulsar la preparació de compilacions sistematitzades de les disposicions normatives en matèria de recursos humans que afectin el Servei de Salut i proposar la redacció o la reforma dels textos normatius que es considerin oportunes.
- Prestar assessorament jurídic i donar suport tècnic, jurídic i administratiu a les unitats i als òrgans de la Conselleria de Salut.
- Dur a terme les tasques de caràcter jurídic en matèria de personal que li encomanin els òrgans directius del Servei de Salut de les Illes Balears.