Quan intenteu accedir a algun tràmit del Portal del Pacient, que requereixi que us hi identifiqueu, automàticament sereu adreçat a la Plataforma d'identificació del sistema nacional que us permetrà identificar-vos per mitjà dels mètodes següents:
En cada cas, haureu de seguir els passos indicats i en finalitzar amb la verificació necessària, el sistema us tornarà a adreçar automàticament al Portal del pacient per continuar amb el vostre tràmit.
La signatura electrònica o el certificat electrònic del Document Nacional d'Identitat electrònic (DNI electrònic o DNIe) permet garantir la identitat de la persona que realitza la gestió, així com la integritat del contingut dels missatges que envia.
Quan accediu al Portal del pacient per mitjà del DNIe, el sistema us sol·licitarà que seleccioneu el certificat corresponent i una vegada identificat i verificat, la Plataforma d'Identitat Electrònica per a les Administracions, us donarà accés al tràmit que vulgueu realitzar.
Cl@ve permanent és un sistema que unifica i simplifica l'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics i permet identificar-se davant l'Administració pública electrònica o Seu Electrònica.
Per poder utilitzar aquest sistema de claus concertades i signatura en el núvol, els us heu de registrar prèviament en el sistema, aportant les dades de caràcter personal que us sol·licita.
Ajuda sobre Cl@ve
Si necessita ajuda per utilitzar el sistema Cl@ve, pot consultar les següents pàgines del Portal Informatiu de Cl@ve:
Per obtenir més informació sobre el procés de registre pot consultar l'apartat Registre del Portal Informatiu de Cl@ve.
També disposa d'una xarxa d'oficines de registre amb servei especialitzat @Clave en diferents òrgans de l'administració local o autonòmica que pot consultar en Atenció a la Ciutadania del web del Govern dels Illes Balears (GOIB), i on l'informaran sobre l'ús del sistema d'identificació electrònica @Clave.
Ajuda sobre Cl@ve
Si necessita ajuda per utilitzar el sistema Cl@ve, pot consultar les següents pàgines del Portal Informatiu de Cl@ve:
Per obtenir més informació sobre el procés de registre pot consultar l'apartat Registre del Portal Informatiu de Cl@ve.
També disposa d'una xarxa d'oficines de registre amb servei especialitzat @Clave en diferents òrgans de l'administració local o autonòmica que pot consultar en Atenció a la Ciutadania del web del Govern dels Illes Balears (GOIB), i on l'informaran sobre l'ús del sistema d'identificació electrònica @Clave.
El Servei de Salut de les Illes Balears disposa d'una oficina de registre amb servei especialitzat @Clave on li proporcionaran ajuda per al sistema @Clave:
Servei de Salut de les Illes Balears
Serveis Centrals (SSCC)
C/ de la Reina Esclarmunda, 9 - CP 07004 - Palma
Horari d'Atenció: De dilluns a divendres: 09.00 h – 14.00 h
A més l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears disposa d'una xarxa d'oficines de registre amb servei especialitzat @Clave en diferents òrgans de l'administració local o autonòmica que pot consultar en Atenció a la Ciutadania de la web del Govern dels Illes Balears (GOIB)
Els tràmits o gestiones que són d'un nivell de baix de seguretat:
Només serà necessari introduïr en el formulari cada tràmit la informació personal de l'usuari següent:
Si us identificau en el Portal del pacient com a persona física en un mitjà electrònic a través de:
Podreu realitzar, de forma segura, les gestions o els tràmits electrònics següents:
NOTA: Heu d'esperar a rebre un correu electrònic que confirma l'anul·lació.
Consultau la vostra situació en les llistes d'espera del Servei de Salut de les Illes Balears.
ACCÉS: Per poder consultar les llistas d'espera us heu d'identificar amb algun dels sistemes següents:
Des d'aquest apartat podeu:
ACCÉS: Per poder consultar la història clínica resumida us heu d'identificar amb algun dels sistemes següents:
Amb la finalitat de millorar la vostra experiència com a usuari de la pàgina web d'Ibsalut, sol·licitem que empleneu aquest qüestionari. Emplenar-ho només us agafarà uns tres minuts. Les dades seran tractades de manera anònima i únicament per a aquest fi.