Agenda

Educacio per a la salut pel personal d'admissió
Viernes 27 Abril 2018, 08:30 - 15:00
Accesos : 3268

 

  

Objectius: 

Afavorir la capacitació del personal d'admissió que els permeti integrar en la seva activitat diària una metodologia de promoció i educació per a la Salut.

Objectius específics:

  • Adquirir coneixements i habilitats en metodologia d’educació per a la salut.
  • Millorar el grau d’implicació dels professionals d’admissió amb tasques d’EpS.
  • Desenvolupar habilitats per a utilitzar diversos tipus de mètodes educatius, amb una metodologia participativa.
  • Desenvolupar habilitats de comunicació com a rol de l'educador.

Continguts:

  1. Conceptes de salut, educació per a la salut i promoció de la salut.
  2. Comportaments humans en salut i factors relacionats.
  3. Procés d'aprenentatge.
  4. Rol de l'educador
  5. Programació en EpS
  6. Eines educatives:
  • Tècniques d'investigació en aula.
  • Tècniques expositives
  • Tècniques d'anàlisi.
  • Tècniques de desenvolupament d'habilitats
  1. Avaluació

 

 

  

 Pendent de resolució per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries de les Illes Balears

 

Destinataris

Personal d'Admissió dels Centres de Salut d'Atenció Primària de Mallorca

Docents:  

Nuria Caravaca Sendra, infermera.

Elena Valverde Román , administrativa.

Membres de la CT de persones formadores i assessores en promoció i educació per a la salut del Servei de Salut de les Illes Balears

Durada: 6.5 hores

Nombre de places: 25

Lloc: CS Son Rutlàn. Saló d’actes.(Primer pis) Passatge de Cala Figuera, 12, 07009 Palma, Illes Balears  https://goo.gl/xT98GZ

Inscripció: a través del  Portal de serveis al personal amb el teu usuari u del 28 de març al 18 d'abril

Llista d’ admesos: 20 d'abril 2018

Més informació:

Unitat de Formació Continuada

Tel.: 971 175 884

Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. 

 

  

 

 

 

 

 

              

_____________________________