Agenda

Reunió Responsables Infermeria
Divendres 23 Febrer 2018, 08:30 - 15:00
Visites : 3279

 

 

REUNIÓ PER A RESPONSABLES D'INFERMERIA ”UNA MIRADA A LA GESTIÓ DE CURES”

 

Horari

Contingut

8.15-8.30

Entrega de documentació

8.30-9.00

Benvinguda i presentació pel Sr. Carlos Villafàfila Gomil, Subdirector de Cures Assistencials i Atenció a l’Usuari del Servei de Salut de les Illes Balears i la Sra. Maria Antònia Font Oliver, Directora d’Infermeria d’Atenció Primària de Mallorca

9.00-11.00

Conferència i debat

Conferència inaugural per Nieves Lafuente Robles, Directora de la Estrategia de Cuidados de Andalucía. Servicio Andaluz de Salud Consejería de Salud de Andalucía

Debat moderat per Maria Antònia Font Oliver, Directora d’Infermeria d’Atenció Primària de Mallorca.

11.00-11.30

Berenar

11.30-13.00

Sessió participativa sobre

- Acompanyament emocional             

Javier Barés Marticorena. Director del centre de psicoteràpia i formació “Gestalt Mediterrània”.

13.00-14.30

Sessió participativa sobre

- Transferència del coneixement a la pràctica: liderant la pràctica infermera basada en evidència

Dra.Concepción Zaforteza . Directora d’infermeria de l’Hospital Comarcal Inca i Sra. Angélica Miguélez subdirectora d'Atenció a la Cronicitat, Coordinació Sociosanitària, Salut Mental i Malalties poc freqüents del Servei de Salut de les Illes Balears

14.30

Conclusions i clausura

14.45

Dinar al restaurant “Sa Sínia” de Santa Maria, preu 24€per persona (menú tancat).

 

 

 

  

 Pendent de resolució per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries de les Illes Balears

 

Destinataris: Responsables d'Infermeria d'atenció primària, de l'ESAD i del SUAP, altres directius i tècnics.

Durada: de 8.30 a 15h

Nombre de places: 60

Lloc: "Les cases dels mestres de Santa Maria"

 

Informació:

Unitat de Formació Continuada

Tel.: 971 175 884

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. 

 

  

 

 

 

 

 

              

_____________________________