Agenda

Objectius específics:
- Aprendre a determinar els objectius i els destinataris d’una campanya de comunicació.
- Saber com definir el posicionament i missatge que es vol transmetre.
- Conèixer i seleccionar els canals adequats.
- Instruir sobre la comunicació interna, calendarització i execució d’un pla de comunicació.
- Avaluar els resultats d’una estratègia de comunicació.
Programa:
Disseny d'una estratègia comunicativa coherent que s'ha de realitzar-se en tres fases:
- PRÈvia, preparació dels canals, l'estratègia i el montatge.
- DURANT, comunicació dels missatges amb coherència.
- POSTerior, anàlisi i generació del pla de seguiment i continuitat.

Pendent de resolució per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries de les Illes Balears
Docent: Marta Bonet. Fundadora i gerent de Rebuzzna comunicació.
Destinataris: Professionals d'Atenció Primària de Mallorca i altres professionals del Sistema Sanitari Públic de les Illes Balears interessats.
Nombre de places: 50
Lloc: Parc-Bit (Centre empresarial Son Espanyol), Carrer Laura Bassi, 1 - 07121 Palma, Illes Balears
Inscripció: del 13 d'agost al 11 de setembre 2018 al Portal de serveis al personal
Codi del taller: 229
Per assistir a un taller és imprescindible inscriure's a la jornada.
Codi de la Jornada: 225
Publicació de la llista d’admesos: 12 de setembre de 2018
Més informació:
Tel.: 971 175 884
Comitè organitzador: Jorge Simón, Jose Manuel Valverde, Joana Maria Janer, Marc Sansó, Alícia Leiva, Katya Molinas, Margarita Servera, Isabel Reynes i Sílvia Sastre.








