Notícies

Servei de Salut de les Illes Balears (Ibsalut)

La Comissió de Lactància Materna de la Comarca de Llevant convoca la tercera edició del concurs de fotografia

L’entrega del premi serà el dia 9 d’octubre

La Comissió de Lactància Materna de la Comarca de Llevant convoca la tercera edició del concurs de fotografia

La Comissió de Lactància Materna de la Comarca de Llevant està organitzant la III Jornada de Lactància Materna, que es farà el 9 d’octubre i en la qual està emmarcat el 3r Concurs de Fotografia de Lactància Materna (Sector Llevant).

Segons les bases del Concurs, el termini per prendre-hi part acaba el 2 d’octubre. Cada participant ha d’enviar per correu electrònic (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) una fotografia que tengui com a tema alguna acció en favor de la lactància materna. Val a dir, però, que no s’acceptaran imatges que evidenciïn actuacions improcedents. La foto ha d’estar titulada i ha d’anar acompanyada de les dades de l’autor (nom, telèfon i adreça electrònica). A més, és necessari facilitar el nom de la mare i del bebè si hi són identificables; en aquest cas, el concursant ha de declarar que hi té consentiment. Finalment, durant la III Jornada s’exposaran les dotze fotos finalistes i s’atorgarà el premi a l’obra guanyadora.

 imagen

Aquesta Comissió està formada per professionals de diferents categories professionals, tant de l’atenció hospitalària com de l’atenció primària. El seu objectiu és donar a conèixer els avantatges i els beneficis de la lactància materna i facilitar que les mares puguin compartir experiències, inquietuds i dubtes i també ajudar-se en tot allò relacionat amb l’alletament. Des que es va crear, l’any 2011, moltes mares i bebès han participat en els tallers que la Comissió ha organitzat amb la finalitat de prestar sempre una atenció integral i multidisciplinària a la lactància, seguint la iniciativa d’humanització en l’atenció i en les cures de l’Hospital de Manacor.